Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH.

Objednání

Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby. Potrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.

Platba

Nakupující má možnost volit mezi platbou převodem a platbou on-line kartou.
Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě platby převodem musí být platba uhrazena do 30 dnů od vzniku objednávky, v opačném případě bude objednávka stornována.
Státním institucím, zejména školám a knihovnám, zasíláme zboží po předchozí domluvě na fakturu se standardní 14-denní splatností.

Vyřízení objednávky

Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Prodávající (SZKT) odesílá tyto emaily:

  • informace o odeslání zboží – po předání zásilky České poště, případně (pri osobním odběru) informaci o možnosti vyzvednutí

Kupující při standardním průběhu vyřízení není nucen reagovat na žádné emaily.

Expediční lhůta

Při standardním průběhu vyřízení objednávky jsou publikace odeslány během 10 pracovních dnů. V případě objednání zboží, které není na skladě, může dojít k prodloužení lhůty. V případě, že zjistíme, že některý z objednaných titulů je náhle rozebrán bude zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty).
Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Převzetí zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 367/2000 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno, musí být vráceno včetně všech dokumentů. Zboží lze vrátit osobně nebo poslat řádně zabaleno doporučenou zásilkou (ne dobírku, zásilky, které nám zákazníci pošlou na dobírku nebudou převzaty). Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně bude vyplacena částka (kupní cena knih) na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem v reklamační zásilce.

Záruka a reklamace

Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním.
Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
a) e-mailem na adresu kancelar@szkt.cz
b) telefonicky na číslo 257 323 953

c) doporučeným dopisem na adresu: SZKT, z.s., Plzeňská 247/59, 150 00 Praha 5 – Košíře

Ochrana osobních údajů

Veškeré Vaše osobní údaje pokládáme za důvěrné a zavazujeme se neposkytnout je žádné třetí osobě v souladu se zákonem 101/200 Sb. o ochraně informací.

Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 1.1.2023. Změny jsou vyhrazeny.

Vaše dotazy rádi zodpovíme emailem nebo telefonicky, preferovaný způsob komunikace si můžete zvolit na stránce kontakty.